Juridische kennis
Website
Reactietijd email

Mirjam

Zeer positief

Als particuliere verhuurder is het heel fijn om ontzorgd te worden door 123Wonen, kantoor Sittard. Ze hebben kennis van de laatste ontwikkelingen op de huurmarkt en van de laatste wetswijzigingen.... Als particuliere verhuurder is het heel fijn om ontzorgd te worden door 123Wonen, kantoor Sittard. Ze hebben kennis van de laatste ontwikkelingen op de huurmarkt en van de laatste wetswijzigingen. Ze wijzen niet alleen de verhuurder, maar ook de huurder op hun rechten en plichten. Screening van potentiële huurders is een belangrijk onderdeel van het proces en de manier waarop dit gebeurt schept vertrouwen. Verhuur van ons appartement was onze eerste ervaring met 123Wonen en zal zeker vervolgd worden.

Joep

Jelle

Zéér positief

Ze weten waar ze het over hebben, kennen het pand goed en communiceren toereikend met de verhuurder. Niet alleen dat, ook staan ze paraat voor de potentiële huurder. Ze hebben goede juridische... Ze weten waar ze het over hebben, kennen het pand goed en communiceren toereikend met de verhuurder. Niet alleen dat, ook staan ze paraat voor de potentiële huurder. Ze hebben goede juridische kennis en schichten niet om huurders te wijzen op hun plichten. Toen onze eerste huurder vertrok zijn er in een sneltreinvaart afspraken omgezet in acties en kon ik binnen no-time mijn appartement weer te huur aanbieden. Ze maken gebruik van een goede voorselectie en screening, zijn super klantvriendelijk en hebben professionele medewerkers met een enorme drive! Aanrader! Inmiddels 2 keer gebruikt voor een verhuuropdracht!

Géén

Andries, Dana

Jan Hoekstra

Meedenken en snel schakelen.

Snel reagerend op vragen/mededelingen.

Positieve kritiek zou dan zijn dat één aanspreekpunt gemakkelijker zou zijn.

Specifieke medewerker

Hoofdzakelijk met Dennis gecommuniceerd. Ook hier directe communicatie en snel schakelen en meedenken.

Marie Louise Gast

Al vanaf het eerste contact een warm welkom. Daarnaast professioneel en een enorme drive. In een sneltreinvaart werden afspraken omgezet in acties en kon ik binnen no time mijn appartement weer in... Al vanaf het eerste contact een warm welkom. Daarnaast professioneel en een enorme drive. In een sneltreinvaart werden afspraken omgezet in acties en kon ik binnen no time mijn appartement weer in de verhuur aanbieden. Wat ik persoonlijk heel erg belangrijk vind is dat er aandacht is voor de mens. Niet alleen voor de verhuurder maar ook voor de huurder.

Communicatie, nakomen afspraken, bereikbaarheid, kennis van zaken, groot netwerk.

Geen. Absoluut > 100% tevreden

Liselotte Manhave

Particulier

Zeer slecht

Laat zien wat je doet

Bijzaak

Brasserie Barclay Rotterdam

Super fijn bedrijf. Erg meewerkend en denkend.

Het snelle schakelen tussen huurden en verhuurder

Vooral doorgaan.

lisalotte

Bernard

Tot op heden alleen maar positief over dit bedrijf

Snelle reactie, luistert naar de wensen van de opdrachtgever

Michel

John van der Aa

Niets dan lof, Michel is bijna altijd bereikbaar en als hij even niet bereikbaar is neemt hij altijd weer snel contact op.

123Wonen doet precies wat het beloofd, afspraken worden altijd nagekomen, je hebt het gevoel dat je als verhuurder in alles wordt geholpen. Michel is ook heel eerlijk, als er wettelijk geen ruimte... 123Wonen doet precies wat het beloofd, afspraken worden altijd nagekomen, je hebt het gevoel dat je als verhuurder in alles wordt geholpen. Michel is ook heel eerlijk, als er wettelijk geen ruimte is dan geeft hij dat aan. 123Wonen heeft ons geheel ontzorgend, prettig om zaken mee te doen.

Geen verbeterpunten

Michel Immink

Karien

Zeer goed

Communicatie verliep altijd erg goed, vriendelijk en aardig, echt hart voor de zaak, betrouwbaar en natuurlijk: mooi aanbod in woningen!

Specifieke medewerker

Katinka en Danny zijn heel erg aardig en altijd benaderbaar, fan van jullie!

Shirley Negrete Castro

Beroerd

zet nummers op het web die echt werken

Specifieke medewerker

Ik zal het nul sterren geven, ik heb precies 1 maand besteed aan het proberen contact op te nemen met de telefoonnummers die ze op internet hebben en het stuurt me altijd naar het antwoordapparaat... Ik zal het nul sterren geven, ik heb precies 1 maand besteed aan het proberen contact op te nemen met de telefoonnummers die ze op internet hebben en het stuurt me altijd naar het antwoordapparaat en laat me uren wachten en niemand antwoordt. Ik heb mails gestuurd en ook zij hebben automatisch antwoord met dezelfde vragen.Ik stuur altijd de antwoorden op het formulier met de eisen om een ​​huis te huren en niets, ik zou graag willen weten of ze echt een vastgoedbedrijf zijn? of ze runnen een ander soort bedrijf, want als klant die een huis moet vinden, zou ik ze nooit aanbevelen en ik beoordeel ze NUL