123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

Paul

Binnen een uur kreeg ik een voorstel. Paar dagen later kon ik mijn nieuwe BMW ophalen bij de dealer.

Andrea

Super snelle en goede service.
Denken mee en geen probleem om een aantal opties naast elkaar te leggen.
Zonder problemen een prettig contract mogen afsluiten.

H hardeman

Ik had een auto op het oog op de site van 123Lease.nl,toen ik een aanvraag deed (op zondag) had ik binnen een kwartier iemand van 123lease op de app
Volgende dag was aanvraag ingediend en...
Volgende dag was aanvraag ingediend en akkoord gegeven en een week later rijdt ik in m'n nieuwe auto rond
100% tevreden

CvE Communicatie

We zijn erg tevreden over 123lease. Vorige week hebben we een BMW gekocht en we konden de auto dezelfde dag nog meenemen. Van tevoren hebben we al even contact gehad via whatsapp: ontzettend... We zijn erg tevreden over 123lease. Vorige week hebben we een BMW gekocht en we konden de auto dezelfde dag nog meenemen. Van tevoren hebben we al even contact gehad via whatsapp: ontzettend klantvriendelijk en snel antwoord. We zijn erg blij met onze nieuwe auto!

Jaap Noordman / Noordman Vloer en Raambekleding

Betrouwbaar en transparant bedrijf, daarnaast ook nog eens erg vakkundig en gemoedelijk. Een echte aanrader!

Alex Mulder Fotografie

Erg fijn en deskundig geholpen waardoor ik na een week kon ik rijden in mijn nieuwe audi A3!

peter

Heel vriendelijke adviseur heb alles voor me rond gemaakt

Ferdinand

Snel geregeld! Omdat het mijn eerste keer financieel lease was had ik nog een heleboel vragen, de adviseur kon ze allemaal beantwoorden, dezelfde dag nog kreeg ik mijn voorstel. Enkele dagen later... Snel geregeld! Omdat het mijn eerste keer financieel lease was had ik nog een heleboel vragen, de adviseur kon ze allemaal beantwoorden, dezelfde dag nog kreeg ik mijn voorstel. Enkele dagen later mijn nieuwe auto bij de dealer opgehaald!

Sandra

Snel en goed geholpen aan een nieuwe lease auto