123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

Marcel

Snelle reacties, makkelijk via Whatsapp. Alleen indicator van de lease kosten kunnen nog wel verschillen dit heeft er mee te maken hoe lang je bedrijf bestaat en wat je jaarcijfers zijn, hierin... Snelle reacties, makkelijk via Whatsapp. Alleen indicator van de lease kosten kunnen nog wel verschillen dit heeft er mee te maken hoe lang je bedrijf bestaat en wat je jaarcijfers zijn, hierin zouden ze wel wat specifieker mogen zijn. Voor de rest topservice. 👍

Valentina naildesign

Zeer goede service el binnen een week twee auto,geregeld voor mijn nagelsalon
Goed werk Edwin

Valentina-naildesign

Een zeer goed bedrijf hebben me snel geholpen met twee auto,s binnen een week
Top gedaan Edwin

Valentina -naildesign Apeldoorn

L

Super snel geholpen! En lekker makkelijk via de whatsapp! Zelfs toen ik ergens anders mijn nieuwe bus zag staan was dit geen probleem! Superservice bedankt!!

M

Zeer snelle service en betrouwbaar. Komen hun afspraken na, zeer tevreden

Quinten

In de ochtend vroeg kreeg ik naar mijn schatting binnen 1 a 2 seconden reactie van de chat support op de website van 123lease.

Vervolgens werd ik voldoende geholpen in deze chat waarna...

Vervolgens werd ik voldoende geholpen in deze chat waarna ik via Whatsapp mijn conversatie over de Volkswagen Up voort had gezet met Edwin. Na wikken en wegen in combinatie met adviezen van Edwin heel blij met mijn keuze, maar ook meer dan tevreden met de manier waarop ik geholpen ben.

123lease kan ik van harte aanraden.

Taxi Ries

Via google bij 123lease terecht gekomen.
In no time een super voorstel binnen van edwin.
Na wat enige aanpassingen van mijn kant, geen probleem voor edwin werd de deal gesloten. Via google bij 123lease terecht gekomen.
In no time een super voorstel binnen van edwin.
Contracten heel snel binnen via de mail en een dag later al de mail dat er werd uitbetaald aan de dealer.
Van mijn kant heel goed bevallen en ik rij zsm rond in een hele mooie bmw 750Ld xDrive.
Edwin bedankt voor de goede service 👍👍👍

Sittard-Geleen Taxiservice

Vorige week mijn eerste ervaring met 123lease.nl gehad. Ze zijn TOP en hebben me heel goed en snel geholpen aan een nieuwe auto !! Zeker voor herhaling vatbaar ! 👍👍

De Groot Fotografie

Super geholpen door Edwin van 123Lease. Had zaterdag een aanvraag gedaan en kon maandag al met mn nieuwe auto op pad. Helemaal happy

Mustafa

Zakelijk waren we op zoek naar een A3 gtron 123lease gaf me advies om de auto eerst te bezichtigen voordat we verder konden gaan met papier werk ochtend hebben we akkoord gegeven dat we de auto heel... Zakelijk waren we op zoek naar een A3 gtron 123lease gaf me advies om de auto eerst te bezichtigen voordat we verder konden gaan met papier werk ochtend hebben we akkoord gegeven dat we de auto heel netjes vonden bij meerauto in Deil en middag hebben ze al de betaling over gemaakt naar de dealer we zijn blij met onze nieuwe Audi en we zijn heel blij met het advies van de 123lease vind eerst een auto dat je echt wilt hebben Dankje wel heren