Jan

Snel geleverd klantenservice goed bereikbaar de chauffeur heeft de pallet probleemloos op de door mij gewenste plek gezet perfect

Louis de Haan

Het bestellingsproces verliep vlot. Prima hout werd met zorg en service geleverd. Dik tevreden.

Volberda

De Pallet werd gewoon bij de ingang gedumpt zonder aan te bellen. We moesten 2 kuub hout verplaatsen naar de schuur (40 kruiwagens) en de pallet in stukken zagen. Dit terwijl was afgesproken de... De Pallet werd gewoon bij de ingang gedumpt zonder aan te bellen. We moesten 2 kuub hout verplaatsen naar de schuur (40 kruiwagens) en de pallet in stukken zagen. Dit terwijl was afgesproken de pallet naar het schuurtje te rijden.

Reactie 123hout.nl:

Wat ontzettend jammer om te lezen dat bezorging niet is gegaan zoals u had verwacht. Er had inderdaad met u gebeld moeten worden voordat de pallet werd neergezet. Excuses dat dit niet gebeurt is,... Wat ontzettend jammer om te lezen dat bezorging niet is gegaan zoals u had verwacht. Er had inderdaad met u gebeld moeten worden voordat de pallet werd neergezet. Excuses dat dit niet gebeurt is, waardoor de pallet niet op de gewenste plek is neergezet!

123 hout levert mij al enkele jaren open haard hout. Ik neem eikenhout omdat dat langer brand. De kwaliteit van het hout is uitstekend !

W.Wille

Perfect geregeld

Pip

Zoals eerder was de bestelling weer uitstekend verzorgd.