1060 Reviews

paradijs sjuul

8/10

Prima, misschien iets duurder dan de concurrentie. Maar snel, op tijd en kwaliteit.

Dionysis Linardatos

2/10

De logistieke partij die de pallet moest leveren heeft mij mobiel gebeld toen zij bij ons aangekomen waren. Ik was toevallig aan de telefoon op dat moment en zag een onbekend nummer bellen en ik heb... De logistieke partij die de pallet moest leveren heeft mij mobiel gebeld toen zij bij ons aangekomen waren. Ik was toevallig aan de telefoon op dat moment en zag een onbekend nummer bellen en ik heb daarom niet opgenomen. In plaats van de deurbel gebruiken heeft deze partij de pallet voor de garagehek gelaten en weggereden - echt ver van de plek waar het hout opgestapeld word!!! Dit is zeer slecht dienstverlening.

Reactie 123hout.nl:

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pallet! Wij vragen inderdaad altijd van een chauffeur om een belletje te doen voordat zij een pallet ergens... Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pallet! Wij vragen inderdaad altijd van een chauffeur om een belletje te doen voordat zij een pallet ergens neerzetten. Op het moment dat er niet opgenomen wordt was het netjes geweest wanneer de chauffeur bij u had aangebeld. Zo had voorkomen kunnen worden dat de pallet op een ongelukkige plek neergezet werd, zoals in uw geval. Excuses voor deze ervaring! Wij zullen dit ook terugkoppelen aan de betreffende vervoerder, om zo onze service te verbeteren. Ondanks deze ervaring hopen wij dat u veel stookplezier heeft van het hout!

Mark

9/10

Al jaren betrouwbaar adres .