paradijs sjuul

Prima, misschien iets duurder dan de concurrentie. Maar snel, op tijd en kwaliteit.

Dionysis Linardatos

De logistieke partij die de pallet moest leveren heeft mij mobiel gebeld toen zij bij ons aangekomen waren. Ik was toevallig aan de telefoon op dat moment en zag een onbekend nummer bellen en ik heb... De logistieke partij die de pallet moest leveren heeft mij mobiel gebeld toen zij bij ons aangekomen waren. Ik was toevallig aan de telefoon op dat moment en zag een onbekend nummer bellen en ik heb daarom niet opgenomen. In plaats van de deurbel gebruiken heeft deze partij de pallet voor de garagehek gelaten en weggereden - echt ver van de plek waar het hout opgestapeld word!!! Dit is zeer slecht dienstverlening.

Reactie 123hout.nl:

Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pallet! Wij vragen inderdaad altijd van een chauffeur om een belletje te doen voordat zij een pallet ergens... Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pallet! Wij vragen inderdaad altijd van een chauffeur om een belletje te doen voordat zij een pallet ergens neerzetten. Op het moment dat er niet opgenomen wordt was het netjes geweest wanneer de chauffeur bij u had aangebeld. Zo had voorkomen kunnen worden dat de pallet op een ongelukkige plek neergezet werd, zoals in uw geval. Excuses voor deze ervaring! Wij zullen dit ook terugkoppelen aan de betreffende vervoerder, om zo onze service te verbeteren. Ondanks deze ervaring hopen wij dat u veel stookplezier heeft van het hout!

Mark

Al jaren betrouwbaar adres .

Reactie 123hout.nl:

Bedankt voor uw jarenlange vertrouwen! Veel stookplezier gewenst!

PJK

Op tijd geleverd, op de goede plek neergezet en mooi droog hout

Reactie 123hout.nl:

Dank u wel voor uw mooie woorden, veel stookplezier gewenst!

Roel Hoogma

Heel prettige service, zeer voorkomend

Reactie 123hout.nl:

Dank u wel! Veel stookplezier gewenst!

Vroegop

Top

Dank u wel!!

HoogRobb

Prima levering, wel erg grote blokken.

Reactie 123hout.nl:

Bedankt voor uw review! Hopelijk kan u uit de voeten met de grotere blokken. Mocht uw voorkeur uitgaan naar kleinere blokken, dan mag u dat altijd aangeven bij een volgende bestelling. Zo zullen wij... Bedankt voor uw review! Hopelijk kan u uit de voeten met de grotere blokken. Mocht uw voorkeur uitgaan naar kleinere blokken, dan mag u dat altijd aangeven bij een volgende bestelling. Zo zullen wij daar rekening mee houden!

Jw zwart

Prima ,snel en goed geleverd

Dank u wel!!!

Pim de Jong

Hele fijne service! Goed te bereiken en erg flexibel. De chauffeur bij levering was erg behulpzaam. Echt een top ervaring!

Reactie 123hout.nl:

Dank u wel voor deze mooie woorden, daar zijn we erg blij mee! Veel stookplezier gewenst!

Bouwland

Vlotte afhandeling