Jeffrey Penning

Super!

Reactie 123hout.nl:

Dank u wel!!!

Hoenson

Nou ik vind dat het bestelde hout niet op de dag van afspraak geleverd is omdat er gekeken is op Google maps voordat er geleverd werd daar zagen ze een onverharde weg terwijl de weg van de camping... Nou ik vind dat het bestelde hout niet op de dag van afspraak geleverd is omdat er gekeken is op Google maps voordat er geleverd werd daar zagen ze een onverharde weg terwijl de weg van de camping is geasfalteerd DUS ERG SLECHT

Jochem

Perfecte levering

Reactie 123hout.nl:

Bedankt voor uw review! Veel stookplezier gewenst!

Remco

Prima, alleen het transport verliep rommelig

Reussien

Prettig, snelle levering, goed product

Familie Jutte

Op vrijdag besteld met levering op maandag, maandag in de loop van de ochtend telefoontje de pallet met hout was zoek geraakt bij vervoerder. Nieuwe pallet zou nu op dinsdag geleverd worden, dinsdag... Op vrijdag besteld met levering op maandag, maandag in de loop van de ochtend telefoontje de pallet met hout was zoek geraakt bij vervoerder. Nieuwe pallet zou nu op dinsdag geleverd worden, dinsdag om 12 uur nog niets vernomen dus zelf gebeld ze zouden even checken bij vervoerder en terug bellen. Nu half uur reactie de pallet was weer nergens te vinden ?! nu afspraak gemaakt voor het ongemak woensdag voor twaalf uur levering, welke dan ook om een uur of elf geleverd werd. Al met al koste mij dit drie werkdagen vrij nemen. En wat als ik dinsdag zelf niet had gebeld?? maar goed ze zijn in ieder geval wel telefonisch bereikbaar, en er is uiteindelijk wel geleverd.

H vd Horst

Stipte levering en prima hout

Pim Akkermans

Prima service