P Haverlach

Zeer teleurstellend. Willen graag verkopen. In het verkooptraject zeer goed bereikbaar en zitten er goed op. Eenmaal akkoord op de offerte en de duurzaamheidslening akkoord, werd de service minder. Afspraken van schouwing in eerste instantie niet nagekomen. Tijdens schouwing werden allerlei beren op de weg gezien, welke niet eerder ter sprake waren gekomen (dit terwijl er wel ook foto's van de situatie gedeeld zijn: toen had ook al geconcludeerd kunnen worden dat men het niet veilig genoeg vond). Er vindt geen enkele nazorg plaats door Zonneplan. De duurzaamheidslening, obv de offerte van Zonneplan, die nu al loopt en wij al aflossen (wat ook een behoorlijk werk was om aan te vragen) , kunnen we nu zelf gaan regelen om af te zeggen. Veel werk dus alsnog voor ons, terwijl we in eerste instantie kozen voor Zonneplan omdat ze beweren 'zorgen uit handen te nemen'.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review, mevrouw Haverlach. Bij de schouwing is inderdaad gebleken dat we geen zonnepanelen konden installeren en daardoor is de order geannuleerd. Ik begrijp dat het frustrerend is dat dit pas bij de schouwing is gebleken. Dat had misschien vooraf via de foto's al bekend moeten zijn. Mijn collega Lisa van de klantenservice heeft daarom direct contact opgenomen en excuses hiervoor aangeboden en een bos bloemen verstuurd. We nemen deze feedback mee in de evaluatie van ons verkooptraject, want hier kunnen we uiteraard van leren. ^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Geen, want konden uiteindelijk niet leveren..