P. Fahner

Offerte was duidelijk. Tot en met de installatie goed tevreden over Zonneplan. Helaas de nazorg is gewoon slecht.
Kreeg kort voor de installatie het aanbod de nieuwste en verbeterde omvormer te nemen zonder extra kosten. Helaas heb ik er voor gekozen. Nieuwste betekend nog niet goed uitontwikkeld. Na 5 dagen werd er via de app. geen data meer doorgegeven. I.p.v. een monteur langs te sturen, wordt mij een onderdeel opgestuurd. Nog maar de vraag of dit het probleem is. Ook na vraag of data via internet en computer doorgegeven kan worden, eerst geen antwoord, daarna vage antwoorden en uiteindelijk, omdat het een nieuw product is, voorlopig niet. Het #1 en grootste kunnen ze beter maar van hun site halen

Installatie was snel en goed uit gevoerd door vriendelijk en bekwaam personeel.

Zorg bij vernieuwing, dat het product goed werkt. En zorg dat het compleet is, zodat er en met een telefoon app. en via een site data gelezen kan worden.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze review, meneer Fahner. Onze Zonneplan ONE omvormer biedt de mogelijkheid om de opbrengsten via de Zonneplan app in te zien. Bij de ontwikkeling van deze omvormer is er bewust gekozen om dit alleen via een app weer te geven en niet via de computer. Zonneplan is namelijk bezig met het ontwikkelen van andere duurzame producten, zoals laadpalen en thuisbatterijen. Alle producten kunnen makkelijk via de mobiele app uitgelezen worden. Dat is bij een website minder toegankelijk. Vandaar dat we ervoor gekozen hebben om dit 'mobile only' te maken. Mochten er problemen zijn met de monitoring, dan kun je uiteraard altijd bij ons terecht! We helpen je graag bij het uitlezen van de data. ^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: 8 panelen met zonneplan omvormer