Zijn heel behulpzaam, als er iets verkeerd is dan wordt het zonder problemen opgelost ( bij mij was een kastje niet goed stuurde na een berichtje meteen een nieuwe top service)
Reactie Wasombouw:
Beste Leo,
Heel erg bedankt voor deze review en erg fijn dat u onze service zo heeft ervaren! We proberen natuurlijk alles in een keer goed te laten verlopen, alleen ook wij maken af en toe fouten. Fijn dat wij u daarna meteen hebben kunnen helpen.
Mocht u ooit nog vragen hebben of met moeilijkheden zitten omtrent uw bestelling, dan kunt u altijd bij ons terecht. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw