Netjes geleverd en degelijk materiaal. Er misten een paar onderdeeltjes om de kast in elkaar te zetten maar dat werd snel en keurig opgelost
Reactie Wasombouw:
Beste Ria,
Erg fijn dat u het materiaal zo ervaart en dat u de missende onderdelen snel weer heeft kunnen ontvangen. We proberen uiteraard zo min mogelijk fouten te maken, maar ook dit kan soms gebeuren. Bedankt voor de prettige review en nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw