Goed
Reactie Wasombouw:
Beste John,
Bedankt voor uw positieve review! Mocht u ooit nog vragen hebben of moeilijkheden ervaren met uw bestelling, dan helpen wij graag. Nog veel plezier met uw kasten!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw
Beste John,
Bedankt voor uw positieve review! Mocht u ooit nog vragen hebben of moeilijkheden ervaren met uw bestelling, dan helpen wij graag. Nog veel plezier met uw kasten!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw