Zeer goed geholpen, prachtige kasten super goede kwaliteit, het was alleen jammer dat bij de afspraak weinig voorbeelden waren ivm een beurs.
Reactie Wasombouw:
Beste Ine,
Bedankt voor uw fijne review! Het is erg mooi om te horen dat u zo bent geholpen en de kwaliteit van onze kasten op deze manier ervaart. De kwaliteit is erg van belang, dus bedankt voor deze terugkoppeling.
Daarnaast begrijpen we dat u graag wat meer voorbeelden had willen hebben toen u in de showroom was. Deze wordt regelmatig verbeterd en we werken naar een uitgebreide en mooie showroom toe. De feedback hierop waarderen wij daarom absoluut!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw