Zeer tevreden klantvriendelijk montage is super .
Reactie Wasombouw:
Beste Riet,
Heel erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent! De mening van onze klant is natuurlijk het belangrijkste dus we waarderen dat u de tijd heeft genomen om dit aan ons terug te koppelen.
Wij wensen u nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw