Goede kwaliteit producten
Reactie Wasombouw:
Beste,
Bedankt voor de review, het is erg prettig om te lezen dat u onze producten op deze manier ervaart! Mocht u ooit nog vragen hebben over uw bestelling dan helpen wij graag. Nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw