Goed bedrijf, fijn en stevige functionele wasombouw! De levering minder enthousiast.
Reactie Wasombouw:
Beste,
Bedankt voor uw review! We waarderen het dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Het is erg fijn om te zien dat u Wasombouw zo ervaart, de tevredenheid van de klanten is uiteraard heel erg belangrijk.
Daarnaast is het jammer dat u de levering minder heeft ervaren. Mocht u dit willen delen dan horen graag wat er niet fijn aan was om dit in de toekomst te verbeteren. Wij wensen u hiernaast nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw