Goede servive
Reactie Wasombouw:
Beste,
Heel erg bedankt voor uw prettige review! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, we waarderen deze feedback daarom absoluut. Wij wensen u nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw