Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van het product.
Reactie Wasombouw:
Beste Rob,
Wat fijn dat jullie zo denken over de kwaliteit van onze kasten. De meningen van onze klanten zijn heel erg belangrijk dus we waarderen dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons terug te koppelen.
Mocht u ooit nog vragen hebben over uw Wasombouw, dan kunt u ons altijd bereiken. Daarnaast wensen wij u veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw