Goed mooie meubel gekocht ,goede service een aanrader
Reactie Wasombouw:
Beste Bertha,
Erg bedankt voor uw mooie woorden over onze kast! Het is voor ons heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met het product. Daarnaast is het ook fijn dat u onze service op deze manier heeft ervaren.
Mocht u ooit nog vragen hebben of met moeilijkheden zitten omtrent de Wasombouw kast of dergelijke, dan kunt u altijd bij ons terecht. Nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw