Goede kwaliteit kasten. Kan op beschadiging bij levering is groot. Bij betreffend onderdeel is het opgelost overige krassen zijn vooral aan binnenzijde.
Reactie Wasombouw:
Beste Laury,
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de kasten en dat het betreffende beschadigde onderdeel inmiddels is opgelost. Tegelijkertijd vinden wij het erg vervelend om te horen dat er meerdere krasjes aanwezig waren, ook aan de binnenzijde van de kast. Dat is uiteraard niet de ervaring die wij willen meegeven, en dit komt normaals gesproken ook niet snel voor.
Uw feedback nemen wij mee om zowel onze kwaliteitscontrole als verpakking verder te verbeteren. Het is altijd mogelijk om eventuele beschadigingen te melden, wij zullen dit dan altijd voor de klanten oplossen. Wij wensen u ondanks dit veel plezier met uw Wasombouw kast!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw