De wasombouwkasten zijn compleet en onbeschadigd geleverd conform de afgesproken levertermijn. Het was even zoeken in welke dozen de montagehandleiding zat. Eenmaal gevonden was het monteren met 2 man prima zelf te doen. Rustig de tijd nemen om te monteren is een aanrader. We misten uiteindelijk 1 onderdeeltje, dat was een plastic dopje voor een kastplank. Dat hebben we zelf opgelost met een metalen pinnetje. De 3 kasten vervolgens waterpas gesteld en vastgezet. Ze zijn nu ingeruimd en het ziet er nu erg opgeruimtd uit. Dus wij zijn erg content over deze aankoop.
Reactie Wasombouw:
Beste Edwin,
Bedankt voor uw uitgebreide en mooie review.
Wat fijn om te horen dat de kasten compleet en onbeschadigd zijn geleverd en dat de montage goed is verlopen. Het klopt inderdaad dat rustig de tijd nemen tijdens het opbouwen echt helpt voor het mooiste eindresultaat.
Excuses dat het even zoeken was naar de montagehandleiding en jammer om te horen dat er een klein onderdeel ontbrak. Fijn dat u hiervoor zelf een oplossing heeft gevonden. Weet wel dat wij altijd missende onderdelen naleveren, en beschadigde onderdelen vervangen. Mocht dit dus gebeuren, kunt u ons altijd bereiken.
Geweldig om te lezen dat alles inmiddels netjes staat, waterpas is afgesteld en de ruimte nu een opgeruimde uitstraling heeft gekregen. Wij wensen u heel veel plezier met uw Wasombouw kasten!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw