Prima service, erg tevreden
Reactie Wasombouw:
Beste Gerard,
Heel erg fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en onze service. De ervaring van onze klanten zijn het belangrijkst voor ons, dus wij waarderen dit compliment enorm. Heel erg bedankt voor uw review en wij wensen u nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw