Mooie kast ontvangen na vooraf aangegeven lange levertijd. Kost wat maar dan heb je ook wat. Zeer degelijk zware kwaliteit. In elkaar zetten gaat goed met duidelijke omschrijving maar is wel een behoorlijke klus. De ervaring met bezorger (Veenstra Fritcom) was minder door winter weer kwam kast later, dat kan gebeuren, op de 2e afspraak kwam er niets, de derde kwam men om 09:00 ipv 16:30. Niet handig. De kleur Sahara is donkerder als op foto's maar alsnog heel mooi.
Reactie Wasombouw:
Beste Jaap,
Allereerst hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide review. Dat waarderen wij enorm.
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van de kast. Uw woorden over de prijs-kwaliteitverhouding betekenen veel voor ons. Wij kiezen heel bewust voor degelijk en zwaar materiaal, en het is mooi om te horen dat dit ook zo wordt ervaren.
Ook goed om te lezen dat de montage met behulp van de duidelijke handleiding goed te doen was, al begrijpen we dat het een klus kan zijn. Uw feedback nemen we uiteraard mee.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte! Mocht u ons in de toekomst nog nodig hebben, dan staan wij graag weer voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw