Wij zijn na het lezen van alle goede recensies ook overstag gegaan en hebben gekozen voor WASOMBOUW. Goed en degelijk materiaal en goede garantie voorwaarden.
Maar bij ons ging natuurlijk wèl alles mis!
Panelen vegeten mee te leveren, andere panelen hadden de verkeerde maat en scharnieren en stelpootjes waren niet kompleet!
Ik moet zeggen, het bedrijf heeft ons vrij vlug spullen na geleverd!
Eerst de kleine spullen, schroeven ect.
Na opnieuw bellen alsnog de panelen.
Alleen in de verkeerde kleur! Dus weer gebeld en het is in de goede kleur weer na geleverd.
Wij blij, want eindelijk konden we verder!
Nu is weer één deur waar de gaten met de scharnieren niet uitkomen!!
Moeten we nu alwéér bellen en wachten?
We hebben het maar zelf aangepast, omdat we er vanaf willen zijn! Klaar! Eindelijk!
Ik begrijp niet hoe dit zó fout kon gaan. Niet echt fijn!
Reactie Wasombouw:
Beste,
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring zo eerlijk en uitgebreid te delen. Dat waarderen wij oprecht.
Fijn om te horen dat u in eerste instantie, net als veel andere klanten, heeft gekozen voor Wasombouw vanwege de kwaliteit en garantie. Maar we vinden het natuurlijk erg jammer om te lezen dat er bij uw levering meerdere dingen zijn misgegaan. Dat is absoluut niet de ervaring die wij willen bieden en dat had simpelweg niet mogen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.
We zijn wel blij dat we inmiddels alles hebben kunne oplossen. We hopen dat u nu vooral kunt genieten van uw Wasombouw kast en bedanken u nogmaals voor uw eerlijke feedback. Dit helpt ons om onze service en processen verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw