Geduld wordt uiteindelijk beloond met een mooi pakket wat netjes bezorgd is.
Goede kwaliteit en een duidelijke bouwtekening, het resultaat mag er wezen.
Reactie Wasombouw:
Beste Coen,
Heel erg bedankt voor uw fijne review! De kwaliteit van onze kasten is erg belangrijk voor ons dus wij vinden het erg fijn om te horen dat u dit zo ervaart. Wij stellen uw mening erg op prijs. Mocht u ooit nog vragen hebben dan horen wij dat graag, nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijk groet,
Team Wasombouw