Degelijke wasombouw
Reactie Wasombouw:
Beste Marc,
De tevredenheid van onze klanten over de Wasombouw is heel waardevol voor ons, dus erg bedankt voor deze feedback! Mocht u ooit nog vragen ergens over hebben of iets willen delen, dan kan dit altijd. Nog veel plezier met uw Wasombouw kast!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw