Reviews

9.3 / 10
556 beoordelingen
Schrijf beoordeling

A.kamps

5/10

Mooie kast voor wasmachine en droger, kwaliteit is goed 1 plank niet goed gemaakt.
er zou een nieuwe worden gestuurd en daar wacht ik nog steeds op.
Ondertussen zelf opgelost

Reactie Wasombouw:

Beste Adwin,
Bedankt voor uw mooie woorden over de kwaliteit van de kast, dit stellen wij erg op prijs! Echter is het wel vervelend om te horen dat het leveren van de plank niet helemaal is gelopen zoals de bedoeling was. We begrijpen dat dit vervelend is en bieden daarom onze excuses hiervoor aan.
Dit was uiteraard niet de bedoeling en we willen dit graag voor u oplossen. Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken maar dit is helaas niet gelukt. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen per mail of telefoon zodat wij u alsnog kunnen helpen, indien u dit wenst.
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw


Score voor Wasombouw: 2.5/5
Ombouw voor was en droogmachine