Mooie, stevige kast
Reactie Wasombouw:
Beste,
Erg bedankt voor uw review. Het is heel fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en de uitstraling van onze kasten. Beide aspecten zijn namelijk erg belangrijk voor ons. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw