Geen verassingen en goede service.
Reactie Wasombouw:
Beste Jan,
Het is ons doel om zo transparant en duidelijk mogelijk te zijn naar onze klanten, dus deze feedback is erg motiverend! Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven.
Wij wensen u nog veel plezier met uw Wasombouw!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw