Reviews

9.3 / 10
555 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Dalmollen

7/10

Eerste zending , goed , maar niet compleet. Daarna lang wachten op resterende . Daarna nog lang wachten voordat het transport bedrijf het leverd.

Reactie Wasombouw:

Beste,
Dank u voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te horen dat de levering niet in een keer compleet was en dat u daarna te maken heeft gehad met wachttijd, zowel op de resterende onderdelen als op de levering door het transportbedrijf. Dat is natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten.
Wij nemen uw feedback serieus en gebruiken dit om onze logistieke processen en afstemming met transportpartners verder te verbeteren. Mocht u hierover nog contact met ons willen opnemen, dan denken wij graag met u mee voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw


Score voor Wasombouw: 3.5/5
Was ombouw