Prima
Reactie Wasombouw:
Beste Willem,
Erg bedankt voor uw feedback, wij waarderen de moeite en uw mening. Mocht u ooit nog vragen hebben dan staan wij altijd voor u klaar. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw
Beste Willem,
Erg bedankt voor uw feedback, wij waarderen de moeite en uw mening. Mocht u ooit nog vragen hebben dan staan wij altijd voor u klaar. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw