Zeer degelijk en mooi product ! Goede prijs kwaliteit verhouding . Prima service en communicatie
Reactie Wasombouw:
Beste Erwin,
Heel erg bedankt voor uw fijne review! Het is erg belangrijk voor ons dat de klanten de prijs kwaliteit verhouding zo ervaren en dat ze tevreden zijn over de uitstraling. Daarnaast is het ook van belang dat de klanten tevreden zijn over de service en communicatie dus dit nemen wij zeker mee. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw