Reviews

9.3 / 10
555 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Dijkman

10/10

We zijn zeer tevreden over het produkt en de levering.
alles werd goed afgeleverd en de bouwbeschrijving was duidelijk.

Reactie Wasombouw:

Beste,
Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met jullie bestelling. We proberen uiteraard het monteer proces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dus het is heel fijn dat de handleidingen duidelijk waren. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw


Score voor Wasombouw: 5/5
wasombouw