Alles verliep heel goed! Dat begon al bij het maken van onze keuze. Beschrijving is duidelijk en dat maakt het bestellen ook eenvoudig. Wij hadden een wasmachine en droger ombouw gekocht met extra kasten bovenop. Ik had niet verwacht dat de bestelling uit zoveel dozen bestond. En wat zijn ze zwaar! Als je uitpakt wordt het duidelijk. Zeer degelijk materiaal, duidelijke handleiding hoe het in elkaar te zetten. Heel stevig. Dit is geen Ikea spul. Dit is 100x beter! Wij hebben er voor gekozen om het niet vast te zetten aan de muur. We hebben met de wasmachine proefgedraaid en doordat alles super waterpas staat, resoneert het verwaarloosbaar. Wij zijn er mega blij mee en raden het iedereen aan. Je krijgt waar voor je geld. Ook de aftersales is perfect. We kwamen is schroefje te kort en 1 brak af (eentje die een schroef borgt). Ik had gemaild en ze begrepen het meteen en hebben zonder extra kosten een aantal schroeven toegestuurd, ja via track-and-trace in een doosje (mag ook via de brievenbus hoor). En als ik 1 klein verbeterpuntje heb, misschien dan toch maar extra van die schroeven erbij doen? Gewoon twee en vooral die rare waar je een schroef mee vast zet. Maar dat is ook het enige dan. Super kasten!
Reactie Wasombouw:
Beste Ingrid,
Wat fijn om te lezen, dank u wel voor deze uitgebreide en positieve review.
Super om te horen dat alles vanaf het kiezen tot en met de montage zo goed is verlopen en dat de kwaliteit en stevigheid van de ombouw aan uw verwachtingen voldoet. Mooi ook dat u benoemt hoe stabiel de kast staat, zelfs zonder wandbevestiging, en dat het resoneren minimaal is. Daar doen we het voor.
Ook bedankt voor uw complimenten over onze aftersales. Uw verbeterpunt nemen we zeker mee. Extra schroeven is een goede suggestie en iets waar we zeker naar gaan kijken.
Nogmaals dank voor het vertrouwen en de aanbeveling. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan staan we uiteraard voor u klaar. Nog veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Team Wasombouw