Kwamen aan op een regenachtige dag maar de sfeer en de activiteiten (foodfestival) op de camping maakte het dat het een zonnig gevoel gaf.
Zwembad om de hoek, gratis voor de campinggasten, was perfect!
Reactie Vodatent:
Hey Gijs!
Hartelijk bedankt voor je review! 😊
Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad!
We hopen je in de toekomst nog eens te mogen helpen met een mooie glampingvakantie.
Groetjes,
Team Vodatent