Zoals elk jaar fantastisch!!!
Propere tent vriendelijke mensen in 1 woord gewoon TOP!
Reactie Vodatent:
Hartelijk bedankt voor je review! 😊
Wat leuk om te lezen dat jullie ook dit jaar weer zo'n fijne vakantie hebben gehad. Fijn dat de tent schoon was en dat jullie de sfeer en gastvrijheid zo positief hebben ervaren!
We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijke glampingvakantie!
Met vriendelijke groet,
Team Vodatent