Het was een leuke camping, nu nog in de opbouwfase. (Hebben het een jaar geleden overgekocht.) Maar ze doen hun uiterste best om je het naar het zin te maken.
Reactie Vodatent:
Goedemiddag,
Bedankt voor je mooie review!
Fijn om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad op de camping. Het klopt dat de camping nog volop in ontwikkeling is en het is mooi om te lezen dat de inzet en gastvrijheid van het team zijn opgevallen.
We waarderen je feedback en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf!
Met vriendelijke groet,
Team Vodatent