Reviews

Vodatent

8.6 / 10
1292 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anton

5/10

Tent met sanitair ok. Schoonmaak slecht, muizenkeutels in bak met bestek. In gehele koelkast bevroor alles. Terrasstoelen niet aangenaam.

Reactie Vodatent:

Goedemorgen,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Jammer om te horen dat de schoonmaak niet aan je verwachtingen voldeed en dat je muizenkeutels hebt aangetroffen in de bestekbak. Ook de problemen met de koelkast en het zitcomfort van de terrasstoelen vinden we vervelend om te lezen.
We nemen je opmerkingen serieus en zullen deze doorgeven aan de betreffende camping, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en verbeteringen kunnen worden doorgevoerd.
We hopen dat je ondanks deze punten toch een fijn verblijf hebt gehad en dat we je in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen onder betere omstandigheden.
Met vriendelijke groet,
Team Vodatent


Score voor Vodatent: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja