Kwaliteit

durk prins

Snel geleverd, goede prijs kwaliteit.

snel geleverd duidelijke website

Bastiaan

Ik ben positief, goed te installeren en geen problemen

Duidelijke uitleg voor installatie

Ton Steenhuis

Opvallende sterke punten:

Goede site en snelle levering. Aangezien ik een oud type Veluxraam GGL 102 had moest ik in de dagkanten de stijlen van het kozijn met 7 mm dikke latjes opdikken om het geheel passend te krijgen.... Goede site en snelle levering. Aangezien ik een oud type Veluxraam GGL 102 had moest ik in de dagkanten de stijlen van het kozijn met 7 mm dikke latjes opdikken om het geheel passend te krijgen. Graag ook de info over oudere vensters als info op jullie site vermelden.

Mohammed Soulaimani

Zeer goede ervaring..

Opvallende sterke punten:

Prijs/kwaliteit verhouding is prima, levertijd ook mooi kort en een goede service. Enige puntje is dat er geen tijdspanne werd aangegeven over de bezorgtijd. Dan moet je de hele dag thuis zijn.

Lisette Van den besselaar

Zeer goed

Maurits Guepin

Goed product en service

snelle levering

Margot De Bruyne

Heel tevreden!

Opvallende sterke punten:

Duidelijke uitleg, vlotte bevestiging en degelijke kwaliteit!

Rob Deriga

Kennis van zaken

Florence Schaar

Kreeg gordijn geleverd maar helaas door een fout ging het gordijn kapot bij de hendel. Hierbij heb ik het bedrijf meteen gecontacteerd en uitgelegd van de fout. Ik heb meteen gratis een nieuw... Kreeg gordijn geleverd maar helaas door een fout ging het gordijn kapot bij de hendel. Hierbij heb ik het bedrijf meteen gecontacteerd en uitgelegd van de fout. Ik heb meteen gratis een nieuw product opgestuurd gekregen. Top dus.

Erg klantvriendelijk

Lenie

De monteur is geweldig plaatsing geweldig... After sales echt niet normaal zo slecht mijn koortjes moesten vervangen 30 Mails verder en 5 maanden verder.. moest continu filmpjes sturen hoe ik mijn... De monteur is geweldig plaatsing geweldig... After sales echt niet normaal zo slecht mijn koortjes moesten vervangen 30 Mails verder en 5 maanden verder.. moest continu filmpjes sturen hoe ik mijn plissé gordijn naar beneden deed terwijl ik twee andere goede had en op de bon werd niet eens vermeld dat de koorden tekort waren uiteindelijk is alles goed gekomen fantastische monteur waardeloze after sales

Opvallende sterke punten:

De monteur is geweldig plaatsing geweldig... After sales is echt belachelijk half jaar over gedaan voor een nieuw koordje en 30 mails verder.. met als kleuter behandeld door after sales