2016 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2016 Reviews

mevrouw Giulia

Echt een goede ervaring. Ik voelde me gehoord, het hele proces werd mij goed uitgelegd en ik ben blij met het resultaat

ze luisterde naar mij en kende mijn haartype en wat ik ermee moest doen

mevrouw Groeneveld

Een super vriendelijk ontvangst, en

Goede punten knipbeurt voor een mooie prijs, vooral in combinatie met de Rotterdampas 👍🏻

mevrouw Kingma

Ik werd goed ontvangen en goed geknipt.

Er werd goed bij me gecheckt: of het water niet te warm of koud was, dat ik het moest aangeven als de fohn te warm stond, etc. Verder is mijn haar heel goed geknipt. Ik heb ook gezellig gekletst met... Er werd goed bij me gecheckt: of het water niet te warm of koud was, dat ik het moest aangeven als de fohn te warm stond, etc. Verder is mijn haar heel goed geknipt. Ik heb ook gezellig gekletst met de kapper.

Flip

Heel fijn, gezellig en gastvrij! Leuk om te zien dat er wel 'toezicht' is maar de studenten echt vrij zijn om hun ding te doen.

Heel vriendelijk en geïnteresseerd, super gastvrij en leuk om meer te weten te komen over de manier van werken.
Bij weggaan begon het keihard te regenen maar was ik meer dan welkom om in de salon te wachten tot een droog moment.

mevrouw de Groot

Pompenburg

Nee

mevrouw Vantielen

Vriendelijk

mevrouw Kaihatu

Zoals vanouds ontvangen met een glimlach.

Vriendelijke ontvangst, jas wordt direct voor je opgehangen.

heer NM

Deskundig, klantgericht, persoonlijk

vriendelijk, attent

mevrouw Keereweer

Het eindresultaat erg ontevreden, maar over 14 dagen zou de permanent pas goed zijn.

Nee

mevrouw van Kooten