Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

will Best

Wij hadden contact met Vanessa. Zij is een bijzonder warme vrouw die altijd met ons meedacht en samen zijn wij tot een mooie uitvaart gekomen. Wij hadden direct vertrouwen in haar en haar openheid, eerlijkheid en betrokkenheid heeft ons enorm geholpen in het bijzonder moeilijke afscheid. Zij voelde haarfijn aan wat kon, wat nodig was en wat nuttig was.
Oog voor detail ontbrak bij haar zeker niet. Vanessa krijgt van ons in alle opzichten een 10 ! Zij is zelfs voor ons ter plekke gaan kijken welke route wij moesten nemen. Te veel om op te noemen!

Ook de twee mannen die mijn vader hebben opgehaald in het verzorgingshuis verdienen een dikke pluim. Echte profs en dat scheelt heel veel in de verwerking; dat je weet dat je vader is goede handen is. Ook het respect dat zij getoond hebben heeft een diepe indruk op mij gemaakt.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Niets gemist! Werkelijk een bijzonder goede indruk gekregen van jullie bedrijf! Wij zullen jullie met zo'n fantastisch team zeker aanbevelen mocht in onze omgeving jullie diensten nodig zijn. Wij hebben het er nog vaak over gehad.

Vanessa mocht je dit nog lezen of horen: Je bent geweldig! Nogmaals onze dank,

Will de Best en Henriette Lachman

Score voor Meride: 5/5