Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Edith Kerkheide

K heb Meride (en andere uitvaartverzorgers) benaderd om te inventariseren voor een uitvaartverzorger voor mijn moeder die was opgenomen in een zorginstelling. Helaas had ik het een maand later al nodig. Ik vond het in eerste instantie lastig dat Meride mij meteen belde nadat ik iets had ingevuld op internet en ik vond het ook vervelend dat ik kort daarna nogmaals telefonisch werd benaderd. Dit voelde als agressieve verkoop. Maar het eerste gesprek was wel echt zinvol omdat ik het over mijn persoonlijke wensen kon hebben en daar werd meteen op ingegaan. Het tweede gesprek was wat mij betreft té veel verkoop en niet nodig.
Toen mijn moeder overleed heb ik (n.a.v. het duidelijke en prettige eerste gesprek) Meride gebeld. Meteen belde Stephan Faber mij terug van vanaf dat moment is alles, maar dan ook alles perfect verlopen! Stephan Faber 'paste' bij ons. Hij wist wat wij bedoelden, voelde heel goed aan hoe hij zich moest opstellen (niet te soft maar wel begripvol,). Hij bewoog en dacht perfect mee met onze wensen en deed nergens moeilijk over. Wij wilden een kleine uitvaart en niet dan in zo'n grote zaal; kon zonder problemen worden geregeld, wij wilden glutenvrije bonbons; geen probleem! Hij was er vóór na en tijdens de uitvaart en wist exact wanneer hij zich moest laten horen of niet. Stephan Faber hield contact zonder opdringerig te zijn. Hij wist ook wanneer hij een grapje kon maken! Hij hield alles scherp in de gaten; lukte het met de bonbons, was alles wel goed begrepen in het crematorium. Hij heeft ook scherp in de gaten gehouden of het goed ging met de factuur. Wij zijn meer dan tevreden over zowel zijn persoonlijke bijdrage als over zijn professionaliteit! Het had echt niet beter gekund. En het is zó belangrijk dat zo'n dat van een zwaar afscheid goed verloopt omdat je al je aandacht nodig hebt voor het afscheid. Echt: wij zijn héél tevreden!

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

absoluut niet! niets was te veel (of te weinig in ons geval), niets werd vreemd gevonden en alles kon.
wij zijn uitermate tevreden!

Score voor Meride: 5/5