Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Antonia Versteeg

Rob wist dat hij zou overlijden (ziek) en wilde zijn uitvaart bespreken. We kozen voor Meride omdat we bij het opvragen naar informatie zeer prettig te woord werden gestaan. We hadden de intake met Sonja en er was een enorme klik tussen Sonja en Rob, dat Rob gerustgesteld was dat het goed zou komen. Toen hij overleed was Sonja jammer genoeg niet beschikbaar en kregen we een ander. Dat vond ik erg jammer en de klik heb ik gemist.
De dag van de crematie: toen we aankwamen bij crematorium Almere bleek de crematie voor ons flink te zijn uitgelopen. Hierdoor en door allerlei andere factoren verliep het allemaal niet zoals we hadden afgesproken en daar had ik een slecht gevoel over. Het begon niet fijn en eindigde ook niet fijn. En een afscheid kan je niet overdoen , daar is niets meer aan te doen.
Met de uitvaartverzorgster heb ik mijn punten besproken en op een later tijdstip ben ik door het management van Meride gebeld en hebben ze mij zeker hun goede wil getoond. Het open bespreken van de problemen rondom de crematie en erkennen dat het niet netjes is gegaan, gaf in ieder geval een beter gevoel over Meride.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Zie verhaal bovenaan.

Score voor Meride: 3.5/5