Werkwijze monteurs
Kennis en professionaliteit
Communicatie

Tjerk Polee

Vandaag heeft dit bedrijf uit Roden 14 stuks zonnepanelen bij ons op het schuine dak op het zuiden aangebracht.
Monteurs Richard en Mo ( Mohammed ) waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig . Helaas bleek de kortste aanvoerroute naar de meterkast via de kruipruimte niet mogelijk daar maar ter plaatse een paar cm hoogte . Samen een alternatieve route gezocht in overleg waarbij de kabel zoveel mogelijk uit het zicht zou worden weggewerkt .Net contact met beide heren die bovendien vlot blijken te werken.
Nadat alles klaar was werd de werking van deinstallatie goed uitgelegd en na afloopwerd geen rommel achtergelaten.
Ter info : de panelen werden aangeschaft via collectieve inkoop van Vereniging Eigen Huis en met subsidie van het Nationaal Warmtefonds ( aanrader )
De origineel geplande datum van installatie in april moest 2 maanden opgeschoven worden wegens gebrek aan chips bij de fabrikant van de omvormer ( merk Goodwe )
Omdat ons dak volledig op het zuiden ligt kon serieschakeling van de panelen worden toegepast ; een goedkopere oplossing dan paralel schakelen met optimizers.
Voor dit bedrijf uit Roden met monteurs Richard en Mo : 5 sterren ! 👍

Met een drentse groet vanuit Veenoord,
Fam. Polee

Communicatie ( Daphne ! ) , verzorgd schouwrapport, mail wordt beantwoord

Moeilijke bereikbaarheid verkoop , lang wachten op terugbelverzoek maar in deze tijd van gekte ( door de sterk gestegen energieprijzen wil iedereen tegenwoordig het liefst snel zonnepanelen op het dak ) ook weer niet zo verwonderlijk..

Reactie Mebatherm:

Beste fam. Polee, wat fijn om uw bericht te mogen lezen. Natuurlijk hebben wij uw complimenten gedeeld met Richard en Mo. Ook u krijgt van hen vijf sterren! :-) Tevreden klanten laten niet altijd van zich horen en daarom waarderen wij uw uitgebreide reactie zeer. Een mooie samenwerking met een prachtig resultaat. En de zon schijnt ook nog eens volop! Wij wensen u nog veel zon en profijt van uw zonnepanelen.

Score voor Mebatherm: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen