Werkwijze monteurs
Kennis en professionaliteit
Communicatie

Kampen

Kwam vandaag hier om een zonneboiler te kopen. Helaas krijgen wij te horen dat het erg druk was en de verkopers geen tijd voor ons hadden
Wat ik erg bijzonder vind is dat er werd gevraagd of we al klant waren.
We waren nog geen klant en konden dus oprotten. Zullen dus ook nooit daar klant worden. Gelukkig bij een ander bedrijf in Roden goed geholpen!!
Hier zullen we ook de rest van de energie besparende benodigdheden gaan kopen.

Niks

Alles

Reactie Mebatherm:

Vanzelfsprekend wordt uw reactie geëvalueerd en de situatie ligt nogal genuanceerder. U kwam zonder afspraak aan de zaak en wilde nog dezelfde dag een offerte vanwege de aardbevingssubsidie die u toegewezen had gekregen. Er is u vriendelijk uitgelegd dat u op dat moment niet met een adviseur kon spreken. Het is bij ons inderdaad bijzonder druk en wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen. Als wij een keuze moeten maken dan gaan onze bestaande relaties met een servicecontract voor. Wij willen immers waarmaken wat we beloven. Om u beter te kunnen plaatsen hebben we dat aan u gevraagd. U is aangeboden dat wij op een later moment alsnog contact opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Helaas was u verbaasd dat we een offerte niet even met een druk op de knop zouden kunnen uitdraaien zodat u uw subsidie veilig kon stellen. U was teleurgesteld, dat kan, en verliet geïrriteerd ons pand. Jammer, wij hebben u vriendelijk verteld wat u van ons op termijn kon verwachten en een opening geboden. Deze aanpak wordt door u helaas niet gewaardeerd.

Score voor Mebatherm: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Niks