Werkwijze monteurs
Kennis en professionaliteit
Communicatie

Borger

De technische crew doet z’n werk perfect, maar communiceren met de organisatie gaat enorm traag vanwege gebrek aan personeel.

Ik ben uiteindelijk twee maanden bezig geweest om antwoord op mijn vragen te krijgen om m’n zonnepaneleninstallatie Bemeterd te krijgen maar ben uiteindelijk wel goed geholpen.

Als je rekening houd met vertraging en wachttijd, heb je aan Mebatherm zon wel een goede leverancier. Aan het verwachting management mag nog wel gewerkt worden door Mebatherm.

Het installatie team doet z’n werk perfect werkt netjes en ruimt ook netjes op.

Zeer te vreden

Neem wat mensen aan zodat je de klant tewoord kunt staan en binnen een week van antwoord kunt voorzien op de meeste vragen.

Klantenservice en communicatie is momenteel zeer zwak, doe meer aan verwachting management van de klant en bereid ze voor op wachttijd indien jullie de vraag niet direct kunnen beantwoorden, want herhaald beloftes niet nakomen werkt averechts voor de klanttevredenheid.

Uiteindelijk voel ik me in de afhandeling van m’n vragen wel serieus genomen en hoop ik dat jullie snel weer op sterkte zijn.

Reactie Mebatherm:

Beste heer Borger, dank voor uw reactie. Excuus dat u langer dan gebruikelijk op een reactie hebt moeten wachten. Helaas gaat het niet altijd zoals wij willen. Gelukkig hebben wij aan belangstelling voor het verduurzamen van woningen geen gebrek, maar kunnen net als veel andere bedrijven moeilijk aan voldoende personeel komen. Laat ik van de gelegenheid gebruik maken. Mocht u iemand kennen, of iemand die dit leest, die zou willen werken bij een enthousiaste en vooruitstrevende organisatie, neem dan contact met ons op! Wij wensen u veel mooi weer en opbrengst van uw zonne-energiecentrale!
Team Mebatherm Zon-Slim

Score voor Mebatherm: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen plaatsing en aanvullende diensten