ICON

Alwin

Mooi wat bijverdienen en kunnen werken aan een cursus kunnen combineren.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Het was mijn eerste keer en dit onderzoek van 2x6 dagen was prima te doen. De meeste onderzoekshandelingen beperkten zich, in het onderzoek waarin ik mee deed, tot 1 dag, dus er bleef veel tijd over voor mijn cursus. Het eten was prima en het slapen op een zaal met anderen viel ook meer. Alleen dat je risico loopt om als reserve aangewezen te worden stond me wat tegen. Gelukkig waren er te weinig kandidaten in mijn groep, zodat er niemand naar huis werd gestuurd.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Als er geen risico is dat je als reserve aangewezen kan worden en dan al na 1 dag naar huis gestuurd zou kunnen worden, dan zou dat toch wel wat fijner zijn. Groningen is voor veel mensen niet naast de deur. Idem voor eventuele nakeuringen. Ik heb speciaal een studie gekozen waarvan de nakeuring op de laatste dag al was, zodat je niet hoeft terug te komen.

Reactie ICON:

Hi Alwin,
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je eerste deelname bij PRA | ICON goed is bevallen. We verwelkomen je graag nog een keer in ons onderzoekscentrum.
Ik kan mij voorstellen dat het niet prettig is om eventueel een reserve positie toegekend te krijgen. Echter, het is voor het onderzoek van belang dat er voldoende mensen medicatie toegediend krijgen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan dit de onderzoeksresultaten beïnvloeden. Bij het inplannen van de deelnemers wordt er dus rekening gehouden met reserves. Mocht er iemand niet meer mee kunnen of willen doen, dan kan het onderzoek alsnog doorgaan. Om deelnemers met een reserve positie tegemoet te komen, is er wel sprake van een reserve vergoeding.
Groet, Zahra van PRA | ICON.

Score voor ICON: 5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja