ICON

Robert

Zeer slechte communicatie. Onprofessioneel.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Nadat alles akkoord is bevonden bevestigt een medewerker dat er nog plaats is voor deelname. De volgende krijg je doodleuk een email met de mededeling "er is geen plaats". Inmiddels wel afspraken afgezegd. Als je dan vervolgens naar PRA belt, dan staat de desbetreffende medewerkster met een mond vol tanden. Ja, ik begrijp het ook niet. Ik heb een klacht ingediend.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Communiceer met elkaar en zorg dat je administratie m.b.t. de planning op orde is.

Reactie ICON:

Beste Robert,
Wat ontzettend vervelend dat het zo gelopen is. Het is natuurlijk niet onze bedoeling u zo op het laatste moment af te zeggen. Helaas is dit soms nodig. Wij mogen namelijk maar een x aantal afspraken voor een medische keuring inplannen per onderzoek. Op het moment dat er al genoeg deelnemers voor een bepaald onderzoek zijn, moeten we helaas de resterende medische keuringen afzeggen.
Wij hebben uw e-mail naar de klachtencommissie ook ontvangen. Hier gaan wij intern zo snel mogelijk naar kijken.
Vera van PRA | ICON.

Score voor ICON: 0.5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Nee