ICON

leo de boer

Ik ben daar nog niet geweest l de boer

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

ervaring .dat ik 21 jaar geen drugs meer gebruik .maar je krijg geen tweede kans voor !!!!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

ik had me eigen aangemeld om mijn aan te melden eerst .kreeg ik een .bericht dat ik ben aan genomen genomen .daarna weer een bericht dat.het weer niet doorging .ik heb een hoopmeegemaakt .maar ik ben een ex gebruiker .wat ik nu al 21 jaar niet meer doet .ik denk dat ze mijn gegevens .hebben op gevraagd .toen hebben ze maar weer hebben afgezegt .zeggen de mensen dat iedereen een tweede kans krijg .ik ken je vertellen dat het niet zo is .dat is mijn mening dan .mij gaat het niet om het geld .ik denk nu dat je een proef konijn ben als daar heen gaat .maar dat is mijn mening .iefereen ze eigen ding .l de boer.beste .allemaal !!!!!

Reactie ICON:

Beste Leo,
Bedankt voor je review. Wij kunnen ons goed voorstellen dat het vervelend is wanneer je deelname niet doorgaat. Helaas kunnen wij een deelname aan een onderzoek nooit garanderen. Er kunnen namelijk altijd wijzigingen plaatsvinden in bijvoorbeeld de data van het onderzoek of de deelnemersgroep.
Daarnaast controleren onze artsen ook de medische voorgeschiedenis van potentiële deelnemers. Hieruit kan blijken dat een potentiële deelnemer toch niet geschikt is, door bijvoorbeeld door medische aandoeningen of medicatie gebruik. Bij dit soort beslissingen is de gezondheid van de deelnemer altijd prioriteit.
Ik hoop dat wij je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je vragen hebben dan horen wij dit graag,
Groeten,
Vera van PRA | ICON

Score voor ICON: 3/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Nee