Hoe heb je het (telefonische) contact met Herniapoli ervaren?
Ben je tevreden met de behandeling bij Herniapoli?
Ben je tevreden met de snelheid waarop Herniapoli heeft gehandeld?

Wendy Visser

De beste hulp die ik kon wensen

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Vanaf het eerste contact tot aan thuiskomst geweldige en professionele zorg. Er was eindelijk hulp voor mijn constante pijn waar ik 6 weken mee heb gelopen. Pijnstillers hielpen voor maximaal 5-6 uur. Wel bewegen niet bewegen maakte geen verschil. Zonder ook maar enige hulp van mijn huisarts en het ziekenhuis. Er is totaal niet naar mij geluisterd en bovenop alles de verkeerde diagnose werd in het begin gesteld waardoor ik op een dwaalspoor raakte. Nadat ik een fysio aan huis vond, constateerde hij direct een hernia. Zonder hem had ik dit niet geweten. Hierna vond ik de website van herniapoli en ik las de ervaringen van andere mensen die overeenkwamen met wat ik dan in dag uit voelde en in de nacht werd het erger waardoor ik niet meer normaal kon slapen. Door de ervaringen van anderen te lezen wist ik gelijk dat ik niet de reguliere weg moest gaan bewandelen. Mijn advies is dan ook als je zoveel pijn hebt: neem contact op met herniapoli en laat professionele mensen jouw klacht bekijken en sneller handelen dan dat dat in Nederland gebeurd. Ik kan gewoon nog steeds niet geloven hoe snel dat allemaal ging. Ik heb donderdag een scan laten maken, deze is direct doorgestuurd naar de arts, dezelfde dag ben ik telefonisch al voor de volgende week vrijdag ingepland voor een operatie van mijn dubbele hernia. Het is erg goed vooraf geregeld en al helemaal wanneer je er aankomt. De kamer was direct klaar bij aankomst. Dus ik kon gelijk liggen. Nadat de operatie was besproken met de dokter en anesthesist kreeg ik wat te eten en kon ik later daarna gaan slapen zodat ik de volgende dag aan de beurt was. Na de operatie was mijn pijn weg. Wat een rust. Ik ben nu 1 week thuis en word elke dag blij en uitgerust wakker. Dit was het beste dat ik voor mijzelf kon doen. Je bent bij deze poli in zeer goede en professionele handen. Ook na de operatie zijn ze voor je bereikbaar. Ik ben enorm dankbaar dat ze er zijn.

Score voor Herniapoli: 5/5
Zou je Herniapoli aanbevelen? Ja