Janna

Greenchoice is een absoluut dieptepunt. Wat een onbetrouwbaar bedrijf is het geworden. We zijn 14 jaar tevreden klanten geweest, het is ongelooflijk hoe vaste klanten nu behandeld worden. Binnen een paar maanden van een prima bedrijf naar de slechtste energieleverancier.
Torenhoge tarieven, niet bereikbaar via mail, telefonisch of app. Reageren niet op vragen. De chatbot kan zelfs een eenvoudige vraag (wat is het mailadres?) niet beantwoorden enz.
Het beste is snel overstappen als het kan, en nooit meer terugkomen bij deze geld graaiers.
Een halve ster is nog te veel, helaas geen mogelijkheid voor minder.

Reactie Greenchoice:

Beste Janna,
Wat jammer om te lezen dat na zoveel jaren klant te zijn geweest je vertrouwen in ons beschadigd is. We merken vaker dat dit te maken heeft met de hoge prijzen van de afgelopen maanden. Die prijzen vragen we echter niet omdat we zo van 'graaien' houden. Ze zijn het gevolg van de hoge inkoopprijzen van dit moment. Oftewel: wij betalen zelf ook veel meer voor de stroom en het gas dat we inkopen dan eerder.
De prijzen zijn de laatste tijd weer iets gedaald overigens, dus waarschijnlijk zijn ook jouw tarieven na de volgende wijziging weer lager.
Wat betreft onze bereikbaarheid heb je gelijk: die was de laatste tijd slecht. Het aantal vragen dat we dagelijks binnenkregen was dan ook wel drie tot vier keer zo hoog als eerder. Dat konden we met onze bezetting, die voordat dit begon al krap was, simpelweg niet bijbenen. Ik en andere servicemedewerkers hebben de afgelopen weken hard gewerkt om de achterstand zoveel mogelijk in te lopen. Het is nog steeds niet wat het zijn moet, maar het gaat de goede kant op. En telefonisch zijn we op de meeste momenten weer goed bereikbaar.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 0.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee